sobota, 1 marca 2014

Co i jak, czyli dlaczego nas nie ma?

Cześć Wam! :)
Jeju trochę nas nie było i niestety chyba za szybko nie wrócimy. Jak na razie wszystko prezentuje się tak że Julka ma coś z laptopem chyba i nie może (nie jestem pewna bo już zapomniałam co gadała xD), ja praktycznie co kilka dni muszę pilnować sióstr + jestem chora, Julka chyba też prawie chora no i oczywiście szkoła więc jest delikatnie mówiąc chujowo ;-; Ale postaramy się jak najszybciej wrócić :)
Jak na razie ten post będzie tak spontanicznie o niczym czyli o tym co się u mnie dzieje xd Byliśmy wczoraj sobie z klasą na lodowisku i koleś który rozdawał ubrania dał mi 2 kurtki (Julki i Oli) a moją położył po przeciwnej stronie a ludzi było potąd *pokazuje na czoło*. Potem po nią poszłam a ten na mnie nawrzeszczał hahaha xD Więcej tam nie pójdę. 
U Was też wszyscy chorują? Połowa mojej klasy siedzi w domu i komentuje na fb jak się czuje xD To wszystko przez tą nagłą wiosnę ugh ;;
A Wy jak się czujecie? Tak wgl jeśli jesteście z południa polski to wiedzcie że jestem na was obrażona. Czemu macie tak cieplutko a u nas tylko 6 stopni?! Nie fair xd
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wiem że krótko i bez sensu w ogóle bez niczego ale piszę to z gorączką więc się nie dziwcie xD Mam nadzieję że niedługo też znajdę chwilę żeby coś napisać, już wtedy z sensem ^.^
WIELKIE pozdro z nadal zimowego podlasia ;-;
Nikola~

wtorek, 11 lutego 2014

Ta-Dah! Wróciłam xD

Cześć Wam! :)
Jeju teraz na prawdę dawno mnie tu nie  było. Potraktujcie to jako moją małą przerwę feriową xD Poważnie to przepraszam, jakoś tak nawet nie pomyślałam żeby cokolwiek wymyślić ;-; 
Dzisiejszy post będzie o....ćwiczeniach! Haha chyba każdy chciałby mieć super sylwetkę a mało komu chce się szukać ćwiczeń i robić jakieś wygibasy z filmików na yt. Wypiszę tutaj wszystkie ćwiczenia które ja robię.. Dobra, może nie robię ale w każdym razie lubię xD 
Nie lubię zbyt wymyślnych ćwiczeń bo trzeba je robić z filmików a to jest cholernie trudne ćwiczyć i gapić się w monitor więc za dużo takich wam nie pokażę xd

► Rowerek połączony ze skrętami tułowia.
Jak to się robi? 
Połóż się na plecach, unieś zgięte w kolanach nogi (im niżej podłogi, tym większe napięcie mięśni brzucha) i wykonuj ruchy jak przy rowerku. Ręce załóż za głowę i przyciągaj na przemian prawy łokieć do lewego kolana i lewy łokieć do prawego kolana.
Niestety nie znalazłam żadnych pożytecznych do tego zdjęć ale myślę że to chyba zrozumiałe prawda? xd To ćwiczenie raczej bardziej wzmacnia mięśnie brzucha bo niestety brzuch to takie głupie miejsce z którego żeby schudnąć trzeba ćwiczyć całe ciało i przestrzegać diet.

► Przysiady.
Tutaj chyba nie muszę mówić jak to się robi prawda? Wyprostowane ręce i zginamy kolana. Najlepiej nie do końca tylko np. do połowy. Niby banalne ćwiczenie ale na prawdę pomaga! A tu takie małe wyzwanie...
Jeśli ktoś jest odważny to próbujcie! Po miesiącu są na prawdę fajne efekty.

► Skakanka.
Bardzo bardzo proste a działa na większość naszych mięśni. Rzeźbi uda, łydki, pośladków dodatku jest świetnym treningiem dla naszych ramion. Można skakać po np. 10 min. dziennie codziennie, ale podobno najlepsze efekty osiąga się skacząc 30 min. To już trzeba dopasować do naszych sił żeby nie zrobić sobie krzywdy.
► Rozciąganie.
Wystarczy tylko usiąść w rozkroku i próbować np. dotknąć głową kolan. Tylko powoli i ostrożnie. I tak codziennie, powoli i starannie. Nie tylko chudniemy/wyrabiamy sobie mięśnie ale też dodajemy sobie giętkości i ciężej jest nam o jakiekolwiek urazy związane z ćwiczeniami.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Na dzisiaj to chyba tyle. Tylko 4 ćwiczenia ale dzięki nim też można schudnąć/wyrobić sobie mięśnie to zależy kto co woli xd Jeżeli będzie się podobało to kiedyś jeszcze dodam kilka innych ćwiczeń :)
Jak Wam minęły/mijają ferie? Moje już się skończyły ;-; Jeju teraz przerwa dopiero na Wielkanoc ugh.
Chyba sama zacznę robić te przysiady hahaha przydałoby się schudnąć pare kilo xd
Kocham Was!
~Nikola ♥

środa, 5 lutego 2014

Spacer :)


Hej!

Dziś wybrałam się na spacer i porobiłam kilka fotek :) 
Odpowiem na 4 pytania dotyczące mojej okolicy.


1. Gdzie właściwie mieszkasz?

  Mieszkam w małej miejscowości, której nazwy nie podam. Nazwa jej jest bardzo długa i myślę, że i tak nikt by jej nie zapamiętał. Znajduje się ona w woj. Podlaskim.

2.  Czy lubisz swoją miejscowość ( za co)?

 Oczywiście. Uwielbiam ją. Jest tu bardzo dużo miejsc, które można podziwiać. Panuje cisza i spokój. Jest wiele lasów, łąk, pól. Lubie wszystkie dźwięki, które tu słyszę, zapach, który czuję i wszystko to, co widzę. Okolica jest po prostu piękna i warto ją zobaczyć.

3. Jak mocno jesteś przywiązana do tego miejsca?

Kocham je tak bardzo, że nie wiem czy będę w stanie się kiedykolwiek z nim rozstać. Przeżyłam tu prawie całe swoje dzieciństwo, zdobyłam wiedzę i doświadczenie, przeszłam wiele przygód, znalazłam przyjaciół. Jestem też związana z tym miejscem ze względu na rodzinę. Dokładnie znam historię mojego dziadka, pradziadka i też z ich powodu czuję, że nigdy nie będę w stanie sprzedać naszego domu. Oczywiście jak będę dorosła.

 4. Wymień kilka wspomnień, związanych z twoją miejscowością?

 Tego jest bardzo dużo, ale na pewno biwaki. To takie jakby szkoły przetrwania, które organizujemy co roku z przyjaciółmi. 
Zabawy z dzieciństwa. Pamiętam kiedyś bawiliśmy się w kota i mysz na belach. Któregoś razu gonił  mnie kot, a ja ze strachu skoczyłam prawie z 2m ( dwie bele), bo bałam się przeskoczyć na drugą stronę ! Powiem, że nawet się nie zorientowałam, bo byłam tak zajęta uciekaniem. Dopiero gdy moje koleżanki podbiegły do mnie z grobowymi minami, skapnęłam się co zrobiłam.
Budowanie naszego domu, remontowanie. Ja, mała pomocnica :)
Chwile spędzone z rodziną i przyjaciółmi.
A na koniec droga z autobusu szkolnego do domu, którą przebywam każdego dnia. Ciekawi mnie ile razy ja przeszłam.

 ***
A Wy, lubicie swoją miejscowość? Może chcecie się z niej jak najszybciej wynieść?
Macie jakieś wspomnienia z nią związane? Pochwalcie się w komentarzach!
Dobrze. To chyba wszystko co chciałam dziś przekazać.
Do napisania!

/My life :)




 

sobota, 1 lutego 2014

Jak ozdobić pokój?

Hejjj!!
Co u was? Macie już te ferie, czy jeszcze nie? Ja zaczynam od poniedziałku 2 tydzień !
Ostatnio postanowiłam wrzucić do mojego pokoju jakiś przyjemny akcent. Pierwsze co mi przyszło do głowy to odnowienie mojej mini gazetki na tablicy korkowej. Trzeba w kocu zdjąć świąteczne ozdoby, nie? Jeśli czegoś takiego nie posiadacie, możecie ozdobić sobie ścianę.
Zaczerpnęłam trochę inspiracji z internetu i wzięłam się do roboty.


Wycięłam wzory : motyle, kwiatki i puzzle. Na puzzlach napisałam ważne daty z najbliższych 2 miesięcy.


Motywy poprzyczepiałam na tablice.

 
 Moim zdaniem najlepszym pomysłem okazały się motyle! Więc jeszcze kilka innych pomysłów na motylową mozaikę :)


 ♥


 ♥




I jak się podoba?:D
Dobra. Ostatnie 3 zdjęcia wzięte z neta, żeby nie było :)
Komentujcie, obserwujcie i co tam jeszcze.

PAA!

/My life :)

czwartek, 30 stycznia 2014

Tolerancja

Cześć Wam! ^^
Przychodzę sobie z nowym postem, tym razem o tolerancji :3 Szczerze mówiąc to miał być o hejterach ale wyszedł delikatnie mówiąc chujowo ;-; Może następnym razem. Co tam u Was? U mnie zimnooo i śniegowooo ehh :/ Więc tak...

Tolerancja. Niby nic trudnego, a jednak większość ludzi ma z tym problem. Jest to prawdopodobnie spowodowane powszechnymi racjami na temat innych ludzi. Ciemna karnacja=murzyn, chińczyk=skośnooki żółtak, chłopak w rurkach=pedał, dziewczyna w spódniczce=dziwka, osoba wierząca=dziwak itd. Niby w to nie wierzymy, wcale tak nie uważamy ale jednak nasze myślenie często opiera się na tym. Może i to nie takie łatwe normalnie patrzeć na kogoś kto np. jest cały czarny, kiedy my jesteśmy biali ale to tylko skóra. Nigdy nie mamy problemu z koleżanką która ma inny kolor włosów, ale jak ktoś ma inny kolor skóry to wydaje nam się dziwne. Bezsensu. Przecież on też jest człowiekiem. To tylko różnica koloru, a jednak ta różnica zminia nasze myślenie. Dlaczego? Wszyscy jesteśmy sobie równi. Przecież obrażając jakiegoś człowieka obrażamy samych siebie. No chyba, że ktoś nie jest człowiekiem tylko jakimś mutantem ale to już inna historia. 
Znalazłam ostatnio takie zdjęcie i myślę że to najlepiej ujmuje to co napisałam.
"NIE LICZY SIĘ SKÓRA TYLKO SERCE"
Wszyscy jesteśmy piękni na swój sposób i powinniśmy to piękno zauważać u innych.

**********************************

Nareszcie jest post. Huh mam wrażenie, że tak dawno nie pisałam chociaż post był chyba kilka dni temu lol. Ostatnio nie miałam żadnych pomysłów ale poszukałam i coś mam xd Mam też dwa ważne ogłoszenia więc..
UWAGA
1. Jako następny post chcę zrobić TOP10 piosenek stycznia więc w komentarzach piszcie swoje ulubione ze stycznia a ja dodam je do listy. Możecie dodawać po kilka. Jeśli będzie więcej niż 10 (na co mam wielką nadzieję) to zrobimy TOP20. ^^
2. Myślę, że chcielibyście czytać notki na tematy które Was interesują więc piszcie do mnie w komentarzach/ na GG/ na TT wasze pomysły a ja postaram się je zrealizować :)

BŁĘDY WYTYKAĆ! :3
KOCHAM
~Nikola ♥

wtorek, 28 stycznia 2014

Friends... My Friends. ♥

"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, 
gdy nasze skrzydła zapomniały jak latać."
~ Autor nieznany

Czas... 
Czas na naukę.
Czas na zabawę.
Czas na zatrzymanie się.
Czas na uśmiech.
Czas na płacz.
Ale najpiękniejszy jest czas spędzony z przyjaciółmi.
To on nadaje sens innym rzeczom.
Bez przyjaciół nic nie istnieje.
Bez przyjaciół nie istniejemy my.
Bo to właśnie oni dają nam to, co nie jest w stanie dać nikt inny.
Ale z czasem jest pewien kłopot. 
Wszystko się kiedyś kończy.






***

No więc ostatnio zaliczyliśmy wypad na lodowisko, a następnie na pizzę :) 
Było super!
A jak wy spędzacie/ zamierzacie spędzić ferie?
Komentujcie i trzymajcie się ciepło!

~My life :) i Nikola 

Liebster Blog Award

HEJ!! ^^
Dziś przychodzimy do was z nominacjami do LBA!
Nominowała nas Julia
Bardzo dziękujemy!


A o to większości wam znane zasady:

"Nominacja do LBA jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana blogom o niższej liczbie obserwatorów (ponoć poniżej 200.), więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (i informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Odpowiedzi Nikoli

1. Jak spędzasz swój wolny czas?
Słucham muzyki, z przyjaciółmi, na twitterze (noł lajf xD), patrzę jak moi idole dorastają :') , jem >.<

2. Jaki gatunek muzyczny preferujesz?
Rap, Pop, K-Pop, Dubstep

3. W jakim kraju chciałabyś mieszkać?
W Australii, Korei, Chinach, Japonii lub Anglii >.<

4.Gdybyś mogła wybrać, który dzień ze swojego życia byś powtórzyła?
Dzień, w którym poznałam swoich idoli... Chcę znów poczuć te durne uczucie kiedy nie wiedziałam który to który xD

5. Dlaczego prowadzisz bloga?
Julka napisała do mnie na GG takie: "Ej zakładamy bloga?", "Dobra, dawaj". I jakoś tak nam się spodobało >.<

6. Co daje ci motywację do blogowania?
KOMENTARZE I OBSERWATORZY.! <333

7. Czy masz jakieś blogowe wzory, które dają Ci pomysły etc.?
Ogólnie to dopiero zaczynam i praktycznie nikogo nie znam ale tak, mam :)

8. Czy jesteś tolerancyjna?
Tak.

9. Jakie jest twoje ulubione danie?
Lubię jeść wszystko.

10. Jakie jest twoje podejście do mody?
Jakoś specjalnie się tym nie interesuję ale staram się ubierać w miarę modnie lol.

11. Lubisz się malować, robisz to?
Lubię robić kreski hahaha. Rzadko się maluję, ale jak już to tusz i kreski. Bez żadnych podkładów czy czegokolwiek bo to dziko wygląda z moją karnacją xD

Odpowiedzi My life :)

1. Jak spędzasz swój wolny czas?
Tak jak Nikol, z przyjaciółmi na tt, słuchając muzyki i jeszcze układam puzzle... Ale takie 2000 kawałków xd

2. Jaki gatunek muzyczny preferujesz?
Nie preferuje konkretów, raczej słucham tego co mi się podoba. Czasami są to naprawdę niepopularne piosenki. Stawiam na jakość, a nie na styl :)

3. W jakim kraju chciałabyś mieszkać?
Moim marzeniem jest Anglia, ale nie pogardziłabym Francją, Niemcami lub Norwegią ^^

4.Gdybyś mogła wybrać, który dzień ze swojego życia byś powtórzyła?
Najchętniej powtórzyłabym dzień z mojego dzieciństwa. Było niezwykłe, spędzone z niezwykłymi ludźmi, z którymi nawet teraz spędzam wolny czas. Ale niestety teraz tego czasu jest o wiele mniej :(

5. Dlaczego prowadzisz bloga?
Bo lubię pisać to co myślę... Blog porządkuje moje plany i pomysły :D

6. Co daje ci motywację do blogowania?
KOMENTARZE I OBSERWATORZY.! <333

7. Czy masz jakieś blogowe wzory, które dają Ci pomysły etc.?
Czasami... Jak naprawdę nie wiem o czym pisać :)

8. Czy jesteś tolerancyjna?
Staram się :) Ale chyba tak !

9. Jakie jest twoje ulubione danie?
Pizza !!!

10. Jakie jest twoje podejście do mody?
Nie kupuje wszystkich modnych rzeczy, bo wiem, że za chwile pójdą w kąt. Ubieram się.... Chyba normalnie, dość modnie, ale to co wyżej :)

11. Lubisz się malować, robisz to?
Malowanie same w sobie nie uważam za złe, ale jest różnica między malowaniem a tapetowaniem.?!
Nie, na razie się nie maluje, najwyżej rzęsy, ale kto wie co będzie jutro :)

My nominujemy:
1.http://julaaa-bloguje.blogspot.com/
2.http://karolalife.blogspot.com/
3.http://tthink-positivee.blogspot.com/
4.http://piescalemojezycie.blogspot.com/
5.http://doskonala-inaczej.blogspot.com/
6.http://ciekawe-i-mniej-ciekawee.blogspot.com/
7.the-chance-for-love.blogspot.com


I pytania od nas:
1. Ulubiony przedmiot w szkole?
2. Ulubiony sport?
3. Jakich ludzi cenisz?
4. Co myślisz o znęcaniu się nad zwierzętami?
5. Czy tolerujesz homoseksualistów?
6. Za co cenisz muzykę, której słuchasz?
7. Do jakiś fandomów należysz?
8. Czym jest dla Ciebie blogowanie?
9. Lubisz robić sobie zdjęcia?
10. Co w sobie cenisz?
11. Jaka jest Twoja największa wada??

To wszystko!

Co tam u was?!
A już wieczorem fotkiii !! Będzie fajnie xd

~My life :) i Nikola










piątek, 24 stycznia 2014

Łatwe i skuteczne sposoby na naukę :)

HEJJJ!

Co u was?? U mnie od dziś ferrie! Yeah! Ale jest barrdzzo zimno :(
W ferie będę robić dużo zdjęć. Zobaczymy co z tego wypali, ale może coś watawię xd
Jutro jadę na turniej badmintona :) Trzymajcie za mnie kciuki !
Dobrze, choć dziś zaczynam przerwę od szkoły to napiszę posta o sposobach na łatwą naukę. Może wam się to przydać po feriach, jeśli chcecie się podciągnąć na II semestr :D
To zaczynamy .

Nauka? I to łatwa? Dziwacznie to brzmi, prawda? Ale faktycznie parę sposobów i łatwiej jest wkuć materiał. O to dziś podam kilka z ich, które ja praktykuje :)

1. Dużo kolorów.

Moim zdaniem nic nie ułatwia nauki bardziej niż kolory.
Możemy używać kolorowych długopisów do różnych definicji lub trudniejszych rzeczy. Na pewno bardzo ułatwia to zapamiętywanie i wprowadza porządek w naszych notatkach.
Przy uczeniu możemy używać kolorowych karteczek klejących. Zaznaczamy pojęcia, które sprawiają nam największy problem. Możemy nimi zaznaczać ważne informacje w książce, których nie ma w zeszycie. Sposób przydaje na biologię :)

2. Kalendarz

Warto założyć sobie kalendarz i zapisywać w nim wszystkie sprawdziany i kartkówki, a na pewno o nich nie zapomnimy. Może to nie jest sposób na łatwą naukę, ale pomaga :)



3. " Rzecz przypominajka"

Gdy jakieś pojęcie sprawia ci wyjątkową trudność i miesza ci się z innymi, to radzę zaopatrzyć się na sprawdzian w jakąś bransoletkę, pierścionek, a nawet jakiś długopis. Drugim krokiem jest skojarzenie pojęcia z tą rzeczą. Później gdy spojrzymy na ten przedmiot automatycznie przypomni nam się trudne słowo. To działa! Sposób jeszcze nie praktykowany przeze mnie, ale moją kumpelę :)




I jak, podoba wam się? Jakie wy macie sposoby na naukę? Dawajcie swoje propozycje.

Miłego weekendu ^^
 Fotografie nie są moje xd
/ My life :)

poniedziałek, 20 stycznia 2014

Proszę nie róbcie tego...

Witam! ^^
Dzisiejszym tematem będzie coś, do czego bardzo chcę Was zniechęcić.
Oczywiście chodzi mi o tzw. cięcie się.
Wiem, że teraz jest na to w pewnym sensie moda i masa osób robi to po prostu dla szpanu. Sama znam chyba 3 albo więcej osób które najpierw się tną a potem w szkole chodzą i każdemu to pokazują ale... Wiem też, że są osoby które robią to bo mają problemy i chcę wam coś powiedzieć.
Kiedy słucham tekstów typu "A co mam robić?! Moje życie jest do dupy, więc wolę umrzeć." to mówiąc szczerze chce mi się rzygać. 
Tak wiem możecie mnie teraz wyśmiać. Nie wiem jak to jest, mam normalne życie i praktycznie żadnych problemów. Tak, nie wiem do końca co czujecie ale wiem jedno. To od was zależy jakie jest wasze życie. Od nikogo innego tylko od WAS. Jeśli chcecie sobie jeszcze bardziej sobie je spierdolić to muszę przyznać że cięcie się jest wyśmienitym pomysłem. Jednak czy nie sądzicie że lepiej się ruszyć, wziąć jakiś ciepły prysznic i po prostu mieć wyjebane? Oczywiście to zależy od waszego problemu. Moje proste rozwiązania?
-jeśli ktoś was wyśmiewa/rani/bije czy co tam jeszcze po prostu mu oddajcie. Czy to takie trudne walnąć kogoś z całej siły po buzi?
-jeśli to przez rodziców to spróbujcie z nimi pogadać. Może coś z tego wyjdzie? No chyba że nie wiem macie ojca alkoholika i mamę prostytutkę (przepraszam, nie wiedziałam jaki przykład dać) to może macie dziadków? Ciocię/wujka? Do nich też możecie zwrócić się o pomoc. A jeśli nie to do kogokolwiek kogo lubicie. Na 100% jest ktoś taki na świecie.
-jeśli jakiś chłopak was zranił czy zdradził czy nie wiem co po prostu go zostawcie. Uwierzcie. Jeśli jest na świecie osoba w pełni wam przeznaczone to oczywistym jest, że prędzej czy później musicie się spotkać. Po co dostarczać sobie niepotrzebnych problemów? 
NIE WIEM JAKIE JESZCZE MACIE PROBLEMY ALE JAK COŚ TO MOŻECIE DO MNIE PISAĆ A JA Z CHĘCIĄ POMOGĘ.
Jeszcze coś... Często mówi się że cięcie się pomaga. Możecie mi powiedzieć w czym? Przepraszam ale dla mnie to chore że patrzenie na swoją krew jest fajne. Rozumiem że wtedy o wszystkim zapominacie, tak? A nie myśleliście np. żeby podłączyć sobie słuchawki, puścić muzykę na full, znaleźć sobie jakiś worek treningowy, rękawice i po prostu walić w niego z całej siły? To jest na prawdę odprężające, zwłaszcza jeśli pomyślicie że ten worek jest osobą której nie lubicie lub która sprawiła że jesteście smutni. Bardziej przyjemne niż ranienie siebie. Bo przecież po co macie ranić siebie za to że ktoś was zranił? Nie lepiej zranić go? (nie bierzcie tego zbytnio na poważnie, jakoś tak mi się wzięło). To chyba tyle w tym temacie z mojej strony. Proszę, nie odbierzcie tego źle. Chciałam w jakiś sposób wam pomóc, wiem że wielu rzeczy nie rozumiem bo nigdy czegoś takiego nie przeżyłam ale na prawdę się starałam żeby wyobrazić sobie w jakich sytuacjach są niektórzy z was.
TO JEST STRASZNE! ZRÓBCIE DO DLA SIEBIE, DLA PRZYJACIÓŁ, DLA RODZINY, DLA MNIE I NIE TNIJCIE SIĘ!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wow muszę przyznać że to dość trudny temat do pisania posta. Nie mam pojęcia jak to wyszło, to już Wy ocenicie. Powtórzę się ale: Jeśli macie jakiekolwiek problemy/pytania czy cokolwiek po prostu piszcie do mnie na GG. Postaram się wam pomóc najlepiej ja umiem :) Na prawdę nie odbierzcie tego posta źle... Jeju kiedy szukałam zdjęcia i zobaczyłam wszystkie te pocięte ręce i nogi aż mi się niedobrze zrobiło...  + przepraszam za wszystkie błędy.
Kocham was bardzo ♥
PS OMG dziękujemy za 2 obserwatorów! Może to i mało ale ja i tak baaardzo się tym jaram ^^
POZDRAWIAM!
~Nikola ♥ 

piątek, 17 stycznia 2014

Moon...

"Każdy człowiek jest jak księżyc. Ma swoją drugą stronę, której nie pokazuje nikomu"
-Mark Twain

Znowu zgniatam prawie czystą, zapisaną jedynie słowem kartkę i wyrzucam do kosza. Kładę głowę na stół. Tak bardzo chciałabym przekazać coś ważnego, coś co będzie miało jakieś znaczenie. Nie chcę być taka sama jak... Każdy. Spoglądam w ciemny krajobraz za oknem i patrzę w niebo. Oglądam gwiazdy. To niesamowite, że mają tyle do powiedzenia. Lecz najbardziej fascynuje mnie księżyc, którego blask rozświetla całe ciemne niebo. Który ma niesamowitą historię. W który każdej nocy patrzą miliony ludzkich serc. On uświadamia mi coś bardzo ważnego.
Znowu siadam do biurka. Już dokładnie wiem co napisać. Biorę łyka herbaty, parę wdechów, sięgam po długopis i kolejną kartkę, i bazgrzę napis: WIARA, NADZIEJA, MIŁOŚĆ.
I wiem, że to wystarczy...








Spodnie-Pull&Bear
Bluzka- C&A


________________________________________________________________________

No dobra... Pierwszy post tego typu. Na razie postanowiłam, że dodam tylko tyle zdjęć.. Może następnym razem więcej. To wszystko przez to, ze nie miałyśmy za bardzo czasu i większość wyszła no... Nie bardzo :/ Wybaczcie :)
 Takie posty mają się pojawiać raz w tygodniu jak dobrze pójdzie :)
A co tam u was?
U mnie ferie dopiero za tydzień, ale wytrzymam :) Chyba... Chociaż w następnym tygodniu mam dużoooo sprawdzianów . Historio, biologio, polski i matmo.. Witajcie :/
A jak śnieg? U mnie biało i jeśli jeszcze posypie, to nie wiadomo czy gdziekolwiek pojadę.
O to minusy życia na wsi :(
Do następnego ! Komentujcie ^^


/My life :)

środa, 15 stycznia 2014

Suchy szampon. Warto czy nie?

Cześć Wam! :3
Jak oceny na semestr? Zadowoleni??? ^^
Mój dzisiejszy post będzie czymś w rodzaju krótkiej recenzji. Jeszcze nigdy czegoś takiego nie robiłam więc nie obraźcie się za błędy xD
A mianowicie chodzi mi o suche szampony. Na pewno widzieliście reklamy podobnych produktów. Ja akurat mam Syoss. Mniej więcej taki:
Będę wzorować się na nim, niestety nie testowałam jeszcze innych firm.
Taki szampon jest bardzo pomocny gdy musimy nagle gdzieś wyjść. Wystarczy spryskać nim włosy i wyczesać grzebieniem biały proszek. Włosy po "umyciu" rzeczywiście są czyste i świeże. Jedyne minusy to krótkotrwałość- włosy są czyste ok. 1-1,5 godz. i to że gdy włosy "stracą" już swoją czystość stają się jeszcze bardziej tłuste niż przed "myciem" (w każdym razie tak było w moim przypadku). No niestety nic nie jest wieczne.
Wnioski? Suchy szampon jest bardzo dobrym rozwiązaniem ALE tylko na krótkie wyjścia. Trzeba liczyć się z tym że włosy prędzej czy później będą bardziej przetłuszczone. Mimo to uważam że warto zainwestować w coś takiego. Czasami może okazać się baaaardzo pomocne.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I jak mi poszło??? xD lol jakieś krótkie to wyszło xd Obiecuję że następny post będzie dłuższy :)
Jak wspominała Julka mamy zamiar zrobić sobie małą sesję. Haha będzie zabawa xD
Jutro mamy też dyskotekę.! Jeju proszę trzymajcie kciuki żeby był na niej pewien chłopak. Lol co ja będę robić jak go nie będzie? xdd
Na dzisiaj u mnie to tyle. Kocham Was bardzo ♥
~Nikola ^^

wtorek, 14 stycznia 2014

Mój "mały biznes" + na co zbieram kasę?

Pewnego dnia, gdy zdałam sobie sprawę, że z moimi oszczędnościami nie jest najlepiej, przyszedł mi do głowy pewien pomysł.Pogadałam z mamą o tym co wymyśliłam. Spodobało jej się i już po tygodniu dostałam pierwsze katalogi.
No więc o co chodzi tak szczegółowo?
Moim pomysłem było zostanie konsultantką w jakiejś firmie, np. AVON. Ja oczywiście oficjalnie nią nie jestem, poieważ nie mam osiemnastu lat, ale pomagam mamie i dzięki temu dostaje większość kasy. Nie narzekam. Kumpele z mojej klasy lub ich mamy bardzo często coś zamawiają. Mam kilka stałych klientek. Co miesiąc rozdaę katalogi i przychodzi paczka z kosmetykami i nie tylko.

Pewnie zastanawia was ile z tego wyciągam?
Zależy chyba od zamówienia. Jak jest większe- dostaję więcej, jak mniejsze-mniej. To chyba jasne. Ale tak około zbieram zamówienia na ok. 300 zł w miesiącu, dostaję 50 zł. Czyli dla mnie niezłe kieszonkowe :)

Uważam, że to naprawdę dobra sprawa. Kosmetyki AVON są bardzo dobrej jakości. Mam ich bardzo dużo. Szczególnie lubię zapachy perfum i kremów. Są fantastyczne! Może nie długo jakaś recenzja :)
CZYLI JAK KOMUŚ BRAKUJE KASY- DOBRY BIZNES :) POLECAM :D
Jeszcze taka fotka :



A tak jeszcze wracając do pieniędzy. O to moje 3 rzeczy, na które zbieram kasę :

1. Tuner gitarowy

Tak... Ostatnio kupiłam sobie gitarę i muszę w końcu sobie kupić stroik! Mam kasę i właściwie nie wiem czemu tak długo to przeciągam. Może dlatego, że jak na razie korzystam z programu internetowego i jest dobrze? Ale chyba jednak niedługo zdecyduję się na kupno tego sprzętu.

2. Nowe pióro

Marzy mi się nowe wieczne Jakiejś lepszej firmy xd Piszę piórami od dawna, ale jeszcze nie miałam porządnego :/

3. Nowy sprzęt

Zbieram na telefon lub nowego laptopa. Mój ma już 5 lat. A telefon... Będę go wymieniać w grudniu i pewnie trzeba będzie dopłacić, bo chcę wziąć coś lepszego. Chciałabym też zainwestować w słuchawki.
Teraz wzięłabym taki Sony lub jakiś Samsung, ale w grudniu... Kto wie? ;)


A tu słuchawki, które mi się spodobały:



Oczywiście do mojej listy dołącza koncert moich ulubionych zespołów, książki i inne pierdółki, których nie wymieniłam :)
 Oczywiście fotki zostały wzięte z neta :)

Dobra, na dziś wszystko.
Przed weekendem mamy zamiar przygotować małą sesję. Tylko nie wiem jak przełkniecie moją mordkę xd

3majcie się!

/My life :)








sobota, 11 stycznia 2014

Odchudzanie- tak czy nie?

Hejjoo! Co tam? Jak mija weekend?^^

Dziś przychodzę do was z postem na bardzo popularny temat. Więc brzmi:
"Odchudzanie- tak czy nie?"
Teraz bardzo dużo ludzi odmawia sobie jedzenia. Mówią, że są grubi i za wszelką cenę chcą schudnąć. Ja bym podeszła do tego z innej strony.

W tamtym roku też dręczyła mnie myśl, że za ważę nie co za dużo. Postanowiłam, że to zmienię, ale zrobiłam to drastycznie. Za drastycznie.
Z dnia na dzień ograniczyłam się, przestałam jeść kolacje, nie jadłam nic w szkole, a na śniadanie nie żywiłam się niczym konkretnym. Zrobiłam sobie limit słodyczowy. Teraz mogę powiedzieć jedno- NIE WARTO.
Czemu?
1) Trudno jest się potem przestawić na zwykły tryb życia.
2) Jesteśmy po prostu głodni.
3) Może nam się kręcić w głowie, przez co trudno jest się na czymkolwiek skupić.
4) Cierpi na tym nasza odporność.
5) Możemy doprowadzić do anoreksji lub innej choroby.

Lista jest nie krótka, a oczywiście to jeszcze nie wszystko.

Jest coś jeszcze, co zmieniłam. Zaczęłam też ćwiczyć. Brzuszki, większa aktywność na W-F, dodatkowe zajęcia.
I wiecie co się okazało? Że to jest lepsze niż ta cała pieprzona "dieta". Brzuszki naprawdę robią cuda, już po miesiącu mogą uczynić da się to zauważyć! A jednym minusem są zakwasy. Ale chyba się opłaca, coo? Tylko nie przesadzajmy xd

WNIOSKI:

Chyba w sumie dieta nie jest najlepszym rozwiązaniem. Może wystarczy się trochę ograniczyć lub jeść więcej owoców, mniej słodkości, ale przede wszystkim więcej się ruszać :) To chyba ten złoty środek. Może być także przyjemnością, a nie męczarnią.

Dobra.. Teraz mam pytanko! O czym chcecie posty, hmm? Macie jakieś pomysły?

Niedługo może jakaś recenzja.. Może tuszu do rzęs? Co myślicie?
Czekam na wasze opinie. <3

Do następnego!

/ My life:)

PS Podobają wam się zmiany na blogu?? :D

Piosenki >.<

Mój pierwszy post nie licząc przywitania się haha. Nie miałam żadnego pomysłu na niego, więc robię najbardziej banalny z możliwych- PIOSENKI. Mam nadzieję że Wam się spodobają ^^
(Z tego co wiem Directioners bardzo się namęczyły żeby zdobyć teledysk do niej przed premierą haha)


Na razie to chyba tyle xd Kiedyś zrobimy "Gorącą 20 Nikoli". Co Wy na to? Będziecie pisać w komentarzach wasze ulubione piosenki a ja pierwsze 20 dodam do listy :3
~Nikola ♥


piątek, 10 stycznia 2014

Hello.! ^^

Wow Julka zrobiła profesjonalny pierwszy post. Przepraszam niestety ja nie jestem tak dobra w polskim więc będę pisać po swojemu (tzn. mniej ciekawie :p). 
So.. Ja nazywam się Nikola, mam 14 lat i tak jak Julka wspomniała chodzimy razem do szkoły. Jeśli chodzi o moje upodobania muzyczne to: 5 Seconds of Summer, EXO, niektóre pop-owe zespoły no i oczywiście rap :) Moje zainteresowania? Przede wszystkim chyba muzyka, jednak głos mam jak zdechła kura (nie wiedziałam do czego go porównać), lubię też sporty i chciałabym umieć tańczyć. Niestety.. Nie umiem haha.
Tak, rzeczywiście początki są trudne. Nie mam zielonego pojęcia o czym pisać!
Myślę, że głównymi tematami moich wpisów będzie raczej to co dzieje się w moim mało ciekawym życiu, może czasami jakieś piosenki no i raczej większość na spontana. 
Od razu bardzo przepraszam za wszystkie błędy. Nigdy nie lubiłam polskiego...
Oh zapomniałam napisać. Mam zamiar również wstawiać zdjęcia Julki jak tylko jakieś będę miała i jak tylko ona będzie chciała pozować :) 
Jeśli chodzi o kontakt to:
Twitter: @luv_my_hemmo
GG: 44347123
"Jeśli ktoś prosi nas o pomoc, to znaczy, że jesteśmy jeszcze coś warci." -taki cytat na dobry początek :) 
 KOCHAM
~Nikola ♥ 

Początki są trudne...

Często się wahamy... Zacząć czy nie? Może warto zaryzykować?
Ale ja uważam, że najważniejszy jest ten pierwszy krok.
Potem może iść już z górki.

Ja jestem Julka i będę razem z moją kochaną Nicolą (która także się jeszcze przywita) prowadzić ten blog.. W tym roku obchodzimy 14 lat. Dobrze się znamy, bo właściwie razem chodzimy ze sobą do szkoły :3
Mamy dużo zainteresowań.
Ja kocham muzykę, sport, a w szkole? Nieźle się uczę, ale chyba nie warto tracić czas na ten temat :D
Ja będę podpisywać się My life :)
 Blog? Chyba będzie o wszystkim co przyjdzie nam na myśl.
Dobrze, pierwszy post mam za sobą :) Czyli chyba dobrze.
Trzymajcie za nas kciuki i komentujcie, obserwujcie.



Kocham was! :)

/My life :*